Ścieżka zgłaszania braków i rozbieżności w dostawie oraz reklamacji
1. REKLAMACJA STANDARDOWA (posprzedażowa, składana przez klienta) dotyczy:
· braku elementów w oryginalnym/dedykowanym opakowaniu (oprócz pojemników na odpady);
· stwierdzone uszkodzenie produktu lub jego elementów po otwarciu oryginalnego/dedykowanego opakowania;
- uszkodzenia w trakcie użytkowania;
Powyższe kwestie prosimy zgłaszać rejestrując zgłoszenie reklamacyjne przez formularz dostępny pod linkiem: https://mirpol.reklamator.com.pl/issue/register/ypQCXW/pl.html
Przypominamy, iż w przypadku zgłoszeń reklamacyjnych dotyczących
reklamacji klientowskiej wymagane jest przesłanie/dołączenie w formularzu dowodu zakupu (paragon, faktura).
Prosimy o dołączenie do formularza reklamacji zdjęcia/zdjęć reklamowanych produktów z widocznym uszkodzeniem.
Przypominamy, iż dokładne wypełniony formularz pozwala przyspieszyć zakończenie reklamacji, brak danych oznacza potrzebę ich uzupełnienia, co powoduje opóźnienia w całej procedurze.
Klient zobowiązany jest dostarczyć wszelkich danych i informacji,
których wymagamy w celu rozpatrzenia reklamacji. Proszę ich nie upraszczać, wpisać dokładnie taką informację jaką podaję klient.
Uczulamy również na sprawdzenie zawartości reklamowanego towaru - czy jest on w pudełku, czy to dokładnie ten model.
Sposoby rozwiązania reklamacji:
- Naprawa produktu;
- Wymiana produktu na nowy- „sztuka za sztukę";
- Rabat kwotowy;
- Korekta faktury VAT ( w przypadku przyznania rabatu kwotowego, procentowego, w przypadku uznania reklamacji jako zasadnej- zwrot gotówki);
- Inne rozwiązania (dosłanie, wymiana lub naprawa części/elementu);
Termin odpowiedzialności w ramach rękojmi będzie rozpoczynał bieg od daty zakupu towarów przez Państwa klienta ostatecznego -dotyczy tylko
PSB. W przypadku rękojmi odpowiedzialność sprzedawcy za towar trwa przez 2 lata od dnia wydania towaru kupującemu (w tym przypadku Kupującym jest Majster), ( w przypadku Psb kupującym jest klient ostateczny). Sprzedawca ma obowiązek odnieść się do reklamacji w terminie 14 dni kalendarzowych, liczonych od dnia następnego po dniu, w którym została złożona. Ten okres to czas na zapoznanie się ze złożoną reklamacją i poinformowanie o możliwościach jej rozstrzygnięcia. Po upływie tego terminu i braku odpowiedzi ze strony sprzedającego (Mirpol) uznaje się, że reklamacja została uwzględniona.
2. REKLAMACJE TRANSPORTOWE / USZKODZENIA W DOSTAWIE/BRAKI/NADWYŻKI W DOSTAWIE
W przypadku braku/nadwyżki towarów prosimy o zgłoszenie tej sytuacji na podstawie dokumentu "protokół rozbieżności". Można też korzystać z własnego wzorca protokołu.
Do zgłoszenia prosimy dołączyć zdjęcia obrazujące ilość otrzymanego
towaru bądź filmiki z monitoringu. Dokument brak w dostawie wraz z innymi załącznikami (zdjęcia, filmy) prosimy wysłać na adres emial: wz@mirpol.rzeszow.pl
W ten sposób będziemy mogli zweryfikować rozbieżności. Prosimy, aby zgodnie z informacją zawartą na fakturach dotrzymać standardowego 3 dniowego terminu na zgłoszenie braków w dostawach (liczonego od pierwszego dnia od dostawy).
Przypominamy o konieczności spisania protokołu uszkodzeń dostawy z przewoźnikiem, który dostarczył Państwu towar. Jest to niezbędny dokument dzięki któremu można zgłosić szkodę u przewoźnika. Prosimy o zrobienie dokładnej dokumentacji zdjęciowej obrazującej uszkodzenia towaru. Pomocne będą również filmy w monitoringi.
Protokół wraz z dokumentacją zdjęciową proszę przesłać na adres BOK: wz@mirpol.rzeszow.pl