Wybierz ustawienia regionalne:
Zatwierdź

Kategorie

Strony informacyjne

Reklamacje i gwarancje

Ścieżka zgłaszania braków i rozbieżności w dostawie oraz reklamacji


1. REKLAMACJA STANDARDOWA (posprzedażowa, składana przez klienta)  dotyczy:

·  braku  elementów w oryginalnym/dedykowanym opakowaniu  (oprócz pojemników na odpady);

· stwierdzone uszkodzenie produktu lub jego elementów po  otwarciu oryginalnego/dedykowanego opakowania;  

- uszkodzenia w trakcie użytkowania; 

Powyższe kwestie prosimy zgłaszać rejestrując zgłoszenie reklamacyjne  przez formularz dostępny pod linkiem: https://mirpol.reklamator.com.pl/issue/register/ypQCXW/pl.html

Przypominamy, iż w przypadku zgłoszeń reklamacyjnych dotyczących
reklamacji klientowskiej wymagane jest przesłanie/dołączenie w  formularzu dowodu zakupu (paragon, faktura).

Prosimy o dołączenie do formularza reklamacji zdjęcia/zdjęć  reklamowanych produktów z widocznym uszkodzeniem.

Przypominamy, iż dokładne wypełniony formularz pozwala przyspieszyć  zakończenie reklamacji, brak danych oznacza potrzebę ich uzupełnienia,  co powoduje opóźnienia w całej procedurze.

Klient zobowiązany jest dostarczyć wszelkich danych i informacji,
których wymagamy w celu rozpatrzenia reklamacji. Proszę ich nie  upraszczać, wpisać dokładnie taką informację jaką podaję klient. 

Uczulamy również na sprawdzenie zawartości reklamowanego towaru - czy  jest on w pudełku, czy to dokładnie ten model.

Sposoby rozwiązania reklamacji:

  • Naprawa produktu;
  • Wymiana produktu na nowy- „sztuka za sztukę"; 
  • Rabat kwotowy;
  • Korekta faktury VAT ( w przypadku przyznania rabatu kwotowego, procentowego, w przypadku uznania reklamacji jako zasadnej- zwrot gotówki);
  • Inne rozwiązania (dosłanie, wymiana lub naprawa części/elementu);

Termin odpowiedzialności w ramach rękojmi  będzie rozpoczynał bieg od daty zakupu towarów przez Państwa klienta ostatecznego -dotyczy tylko
PSB. 
W przypadku rękojmi odpowiedzialność sprzedawcy za towar trwa przez 2 lata od dnia wydania towaru kupującemu (w tym przypadku Kupującym jest Majster), ( w przypadku Psb kupującym jest klient ostateczny). Sprzedawca ma obowiązek odnieść się do reklamacji w terminie 14 dni kalendarzowych, liczonych od dnia następnego po dniu, w którym została złożona. Ten okres to czas na zapoznanie się ze złożoną reklamacją i poinformowanie o możliwościach jej rozstrzygnięcia.  Po upływie tego terminu i braku odpowiedzi ze strony sprzedającego (Mirpol) uznaje się, że reklamacja została uwzględniona.


2. REKLAMACJE TRANSPORTOWE / USZKODZENIA W DOSTAWIE/BRAKI/NADWYŻKI W DOSTAWIE

W przypadku braku/nadwyżki towarów prosimy o zgłoszenie tej sytuacji na  podstawie dokumentu "protokół rozbieżności".  Można też korzystać z własnego wzorca protokołu.
Do zgłoszenia prosimy dołączyć zdjęcia obrazujące ilość otrzymanego
towaru bądź filmiki z monitoringu.  Dokument brak w dostawie wraz z innymi załącznikami (zdjęcia, filmy) prosimy wysłać na adres emial: wz@mirpol.rzeszow.pl
W ten sposób będziemy mogli zweryfikować rozbieżności. Prosimy, aby zgodnie z informacją zawartą na fakturach dotrzymać standardowego 3 dniowego terminu na zgłoszenie braków w dostawach  (liczonego od pierwszego dnia od dostawy).
Przypominamy o konieczności spisania protokołu uszkodzeń dostawy z przewoźnikiem, który dostarczył Państwu towar. Jest to niezbędny dokument dzięki któremu można zgłosić szkodę u przewoźnika. Prosimy o  zrobienie dokładnej dokumentacji zdjęciowej obrazującej uszkodzenia towaru. Pomocne będą również filmy w monitoringi.

Protokół wraz z dokumentacją zdjęciową proszę przesłać na adres BOK: wz@mirpol.rzeszow.pl

Proszę czekać, trwa ładowanie....