Wybierz ustawienia regionalne:
Zatwierdź

Kategorie

Strony informacyjne

Składanie i realizacja zamówień

SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

Zamówienia prosimy składać w dowolnie wybrany przez Państwa sposób: za pośrednictwem naszej strony internetowej, e-mailem lub telefonicznie.

Zamówienie powinno zawierać:

  • dane wymagane do wystawienia faktury VAT plus ewentualny adres wysyłkowy
  • numer telefonu, pod którym możemy się skontaktować w razie wątpliwości
  • wykaz zamawianych towarów (nazwa i numer katalogowy)
  • ewentualne uwagi

Po zalogowaniu należy zakceptować zgodę na wystawianie przez firmę Mirpol  faktury VAT drogą elektroniczną.  

 

KOSZTY ZAMÓWIEŃ

1.    Minimalna kwota zamówienia 500 zł netto.

2.    Koszt transportu zamówień, których wartość mieści się w zakresie 500 - 1500 PLN netto, są każdorazowo ustalane przez Biuro Obsługi Klienta. W przypadku przesyłek paletowych, firma Mirpol pokrywa koszty transportu zamówień, których minimalna wartość to 1500 PLN netto. Odbiór towaru na miejscu jest bezpłatny.

3.    W sklepie internetowym wyświetlane są ceny netto. Odbiorcy hurtowi zamawiający większe ilości danego towaru, mogą indywidualnie negocjować ceny.

4.    Przy realizacji pierwszego zamówienia prosimy o kontakt z działem sprzedaży w celu ustalenia formy płatności.

 

CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Dokładamy wszelkich starań, aby czas realizacji zamówień był jak najkrótszy. Szacunkowo poza sezonem wynosi 2-3 dni robocze, w sezonie do 5 dni roboczych. 

 

INFORMACJE LOGISTYCZNE

Prosimy o świadome i osobiste podpisywanie listu przewozowego, a także sprawdzenie ilości zawartych w nim paczek, stanu technicznego paczek oraz wszystkich informacji zawartych w liście przewozowym. Jeśli wielopak nie jest kompletny, prosimy o kontakt na numer telefonu zamieszczony w liście przewozowym. 

Reklamację do firmy kurierskiej składa firma Mirpol na podstawie protokołu szkodowego wypełnionego przez odbiorcę w obecności kuriera. Taki formularz kurier ma przy sobie i jego obowiązkiem jest spisanie go wspólnie z klientem.

Jeśli zaistnieje konieczność wypełniania protokołu szkodowego, prosimy o wypełnianie go osobiście, a nie zlecanie tej czynności  kurierowi, który często podaje w nim informacje niezgodne z prawdą, a tym samym interesem klienta (np.  że towar jest zniszczony, ale opakowanie zewnętrzne jest nienaruszone itp.). W przypadku uszkodzeń, prosimy o zrobienie zdjęć i przesłanie ich do firmy Mirpol razem z ww. protokołem. Potwierdzeniem wysłania zamówienia przez firmę Mirpol jest list przewozowy, a nie faktura. Prosimy o dokładne sprawdzenie przesyłki z dołączoną fakturą, a nie z zamówieniem.

Reklamacje ilościowe należy zgłosić do magazynu firmy MIrpol w czasie do 3 dni od otrzymania przesyłki. Zwracamy uwagę, że wszystkie przesyłki pakowane w magazynie firmy Mirpol przed wysłaniem ich do klienta przechodzą szczegółową i monitorowaną kontrolę. 

 
Proszę czekać, trwa ładowanie....